Friday, October 29, 2010

propaganda tisha

senyum dulu
(^_^) heee

kadang2 bila hujung minggu
aku balik rumah
tisha sgt seronok
sebab aku ada boleh teman dia buat homework

tapi dalam masa yang sama
dia sangat risau sebab kalau
kakak terchenta ny balik
alamatnya tak merasa la
dia nak pegang lappy
sebab aku je yang ngadap
dari pagi ke petang

hah nak taw tak macamana
dia nak merampas lappy tu dari aku
mudah sahaja dia tak perlu menangis 
mahupun memuji ku

cukup saja dia jerit
"ibu tisha nak makan nasi!!"

tak pun

"ibu tisha nak minum milo!!"

lantas tidak sampai beberapa saat
laungan ibu kedengaran

"akak ni ha adik nak makan ni tolong buatkan"

so...
aku kena bangun la kan dari tempat on9 tu

maka dengan tersengih2 je dia merampas lappy tuh

(--")
senang bukan
sangat terhormat dia meminta aku berhenti on9
dan mengambil alih tempat ku


ni muka time innocent gler,,
jalan tak reti cakap pun tak reti agy

tapi sekarang
manyak bijak huh (--")

No comments :