Wednesday, October 27, 2010

makan makan kroje nye ( 0 .. o )

pagi 24 october 2010

setelah menimbulkan pelbagai spekulasi
bilakah jamuan akhir tutor akan di adakan
orang tu tanya orang ni
orang ni tanya orang sana
???
maka dengan keras hati
dan selambe badak nye
aku dgn cik kelly menetapkan
24 october 2010
*petang tu jugak*

tanpa berbincang dgn ahli tutor yg lain


sesenang hati kiteorang jer
maka aku yang kepoh ini mula menghebohkan
.
.
.

new msg
.
.
salam:
malam ni ada jamuan tutor
cafe mane satu tak ditetapkan lagi
pukul 8.30 malam
sila beri persetujuan a.s.a.p
sila sebarkan kepada yang lain
ok :)
.
.
send to all list tutor


selesai..
so sape nak datang sila la dtg
tapi sape yang tak sudi
its ok


em kalau tak buat macam
ni mmg tertangguh lar..


akhirnya...
preparation last minute

malam 24 OCT 2010 oh yea!!

wani makan dengan seriusnye


.



the only two boys yang dtg
lagi dua orang missing in action


AIDA with her syrup
same kaler dengan baju la haha


sila abaikan aksi gedik mereka
hahahaha



untuk sem dua kami tak tukar kelas..
budak fizik jer kena rombak
mula  mula aku rasa mcm tak best la plak
macam tak berkembang
tapi bila pikir balik
alah masing2 dah kenal
senang sikit nak wat keje

ok cukup itu saja
untuk merapu
:)
bye



2 comments :

liyana nabihah ikhsan said...

mantap gila air sirap tu !

dyenuurfa ,18 said...

sgt mantap!

haha..
merah menyala :)