Sunday, October 10, 2010

bintang rock tisha :)

hye there..
ece..bajet mcm minah saleh jer
ok2..assalamualaikum again..
nape again bcoz ni post kedua aku dlm masa 1 jam
gedik je kan nak buat dua post
biarla :))


em..
lokasi: kampar
masa: 2 minggu yang lalu

di sebabkan cik bathrissyia kita
terlalu boring time tu

so dia ajak aku buat bintang
"akak bagi la jari jom kita wat bentuk bintang"

"bintang"??

mula-mula dua pasang tangan tak cukup nak bentukkan
bintang..soooo..
angah pun mendermakan tangan dia sekali

tarrrraaaaa...
inilah bentuk bintang yang tisha mahu2 kan

tangan aku ,angah and tisha

excited gler cik tisha kita ni bila dapat bentukkan bintang
ntah kat mane dia blajar..
bende ni..aku pun tak pernah ajar dia..
haha

pastu angah cakap
"tak best la bintang mcm tu"
"meh buat bintang rock"

haa..??
cene yerr...

M.A.C.A.M N.I.E

drumroll...tarrraaa

kali ni tangan angah ,iqbal yg paling kecik tu tangan cik tisha

ni hasil nya bintang rock yang angah ajar...

hahaha :)


sekali lagi
quote: "aku kan suka bercerita.."
sume nak cite kat orang

ok la..cukup la dua post untuk malam ni
nak g berjihad plak..
"konon nye"
berjihad di alam mimpi
heee..
sekian sudah..
wasalam  :)

4 comments :

ieLa yaaCoB said...

huhu..comeinyee bntgnyeee=p

dyenuurfa ,18 said...

haha..
ni melayan karenah tisha jer...
:))

cik enon lalalaa said...

hahhaa..tisha sgt bijak...
teringin nk smbg2 ngn die..
tp ari2 smbg sikit je trus lari..
malu2...

dyenuurfa ,18 said...

dye mmg mcm tu..
malu tak bertempat
tp bile dye da x malu..
penat nak melayan dye :))