Friday, October 29, 2010

another post for you :)

kalau aku sebut je aku nak sgt jadi vet..
mesti ramai kawan2 yg buat muka
eeuuw nanti kene pegang babi 
nanti kene tu
nanti kene ni
macam2 lah dengar

tapi ade jugak yang memberi semangat
contohnya hasni yang selalu bergurau akan
hantar kucing dia kt aku ;p
de yang pernah cakap
haiwan2 kt luar sana yang
bersorak riang tak sabar tunggu 
aku jd vet ceit :p

tapi selain hasni n segelintir kwn itu 
ade lagi sorang yg
tak pernah pun nak drop2 aku

dia ialah cik yana saya


hmm :)
sudah sebulan cik yana kita ke mesir
huhu..

then kelmarin kot
aku sempat ym voice call dengan yana

excited kot
lame da tak dengar cer dye :)

pe yang kiteorang sembang 
biasa la..
pasal study ..
life dll

sempat gak yana bagi tips
macam mana nak elakkan tido dalam lecture
dia cakap apa yang penting

TEKAD!
 (satu perkataan je tapi yana cite jugak mcm mne dia 
aplikasi kan perkataan itu dlm life dye kt sana)


aku rasa nanti if yana de masa nanti
dye akan update blog dia and cite pasal life
dia kat sana ( tak sabar nak bace) 
biasalah life student 
especially medic plak tu 
tak de masa nk update2 blog ceni
bukan mcm aku haha membebel jer 
kt blog ny ;p padahal bukan takde kerje agy penting
ada je saja je wat tak tahu


 yea cilok gambar ni dari fb yana!!
sori ;p


gd luck DR.LIYANA
nuur doakan kejayaan kita bersama ece


 

No comments :