Tuesday, September 14, 2010

saya follow blog awak :)


hobi aku ialah membaca blog orang lain..
hmm..
aku de follow satu blog ni..
sebenarnya aku follow blog bdk ni sbb dia tulis in english
ni je la cara aku nk improve english aku
selain dapat tahu kehidupan seharian bdk2 sebaya dengan aku
boleh la gak improve english sedikit2
melalui pembacaan blog yang ditulis in english

nak di jadikan cerita
aku follow satu blog ni
huhu :)
dia budak asasi law..
 start jd follower blog dia
aku selalu gak la bace perkembangan dia
especially kisah cintan cintunnye..
dari bahagia sehingga la musnahnye relationship tu..

aku jumpa blog dia pun dari page kenalan plkn aku
mean :)


hmm...
sbagai orang luar yg tak kenal sgt si penulis blog ni
melalui blog dia aku dpt tahu kisah badai melanda relationship nye
dulu2 dye letak la gak pic bf dye*skrg da jadi ex bf dye*
aku mula2 tak la amek kesah sgt

tetibe lame2 bile aku perasan..
muka ex bf dye tu macam budak lecture hall aku
ye la bdk laki sains hayat berapa kerat sangat dlm satu hall..
tu yang aku rase mcm nak sgt tahu
adakah ex bf dye tu same lecture hall dgn aku

haha nmpak mcm bzi body jer kan
adat la aku memang mempunyai sifat ingin tahu yang tinggi
aku robek2 blog si penulis tu okey dpt tahu nama ex bf dye mr.s
ok masuk lecture hall aku sedaya upaya nak tahu gak name bdk laki yg 
ku rase rupenye seperti mr.s
aku minta tolong wani tlg usha kan nama bdk laki lecture hall tu
mana la taw pelanduk dua serupa tak pun mmg btul dia la mr.s
yg aku selalu baca dlm blog si penulis tu

nak dipendekkan cerita..
mlm tadi aku usha2 fb..
aku jumpe fb bdk lecture hall aku yg aku "teringin" sgt nak tahu nama dia
btul la dia la mr.s yang ku cari..
mr.s yg selalu di ungkapkan oleh si penulis dlm blog nye
ouh kecilnya dunia ini..
selama ni aku dok baca blog tu..
melihat bagaimana si penulis menceritakan kisah duka nya
selepas di khianati(x tahu pe yg lebih sesuai) oleh si jejaka itu..
rupa2 nya jejaka itu satu hall dgn aku jer..

hmm....
walaupun aku tahu penulis blog tu tak baca blog aku ni..
tapi aku mendoakan agar dia menjalani kehidupan
seharian nya dengan gembira dan ceria
beruntungnya anda kerana mempunyai shabat2 yang sentiasa
memberi semangat untuk bangkit semula..
siap de yang wat lagu lagi huhu :)
semoga berjaya menjadi seorang lawyer bejaya..


ps:long post for unknown person :)
kalau salah orang sori la...









4 comments :

filzah aj said...

ni mesti saya kan?kan? XD
terima kasih awk.tuhan agknye mmg gerakkan hati saye utk blog walking mlm ni.saye follow awk jugak ea. :')

Yasmin Khairuddin said...

long dye da BACE!!! hahahahhahahahhaa

dyenuurfa said...

segannye dye da bace..heee

Yasmin Khairuddin said...

xpe long dye ske gler.. HAHAHAH