Saturday, August 28, 2010

luahkan jer ;(

hmmm...
kat kolej..aku de masalah..
maybe boleh di katakan pasal kawan kot..
(bukan pasal laki ye)
hmm...

aku pun tak tahu cene nak cite 
tapi yang pastinya kalau aku cite 
mesti korang cakap aku ni teruk..
sebab ia melibatkan agama.. dunia dan akhirat..
(bajet mcm serius je)
hehe (ley plak gelak)

kebetulan hari tu CIK HASNI kol
(sampai betri abes , telinga panas, tekak kering)
aku luahkan sume terbuku di hati..
isk..isk..isk ;'(

sebab kat kolej aku tak jumpa lagi
sape2 yang aku boleh percaya.
memang tepat masanya HASNI kol aku..

HASNI seakan bimbang dengan keadaan aku...
IBU n ABAH mencadangkan aku mengundurkan diri je
tapi aku tak mempunyai kekutan untuk berterus terang..
sebab..takut kot..
tetiba bermasam muka..
tp....
kadang2 rasa bersalah gak sebab menjadi hipokrit..

shhh:
sedang mengumpulkan kekuatan untuk berbicara tunggulah mungkin selepas menyambut aidilfitri

2 comments :

ieLa yaaCoB said...

tbahkn atymuu...ak pn cm ko gak..xbrni nk mluahkn..tkot t bmsam muke

dyenuurfa said...

agak la..
kdg2 lebih baik jd hipokrit..
tuk mnjaga hati sume pihak..
tp..
rse nye sume org hipokrit kt dunia ni ;p haha