Monday, July 26, 2010

baru saya tahu betapa lecehnye..

eee..xske..xske
hmm ye2 kite lambat dari orang lain..
em..lepas spm
masuk plkn
then matriks
dgn sedikit masalah
perjalanan  tuk mendapat lesen Pro
agak lambat berbanding orang lain..
asyik tanguh2 jer
x kesa..
mmg aku x kesa..
de lesen ke xde..
aku x pernah piki bnde tu
tp setelah dipujuk oleh ibu
mengatakan bahawa kepentingan lesen tu dlm kehidupan masa dtg
maka...
aku meneruskan misi aku untuk mendapat lesen Pro
mungkin disebabkan selama ni 
kemana sahaja mahu ku pergi
ku katakan sahaja kepada driver x bergaji aku
akan ku tiba ke destinasi diingi 
asalkan minyak sang kacil di isi penuh
haha..so sampai bile mahu ku bergantung harap kepada
driver x bergaji aku..
aku memang x suke drive
x suke x suke x suke *dlm nada yg gedik*
haha..ntahla maybe aku bukan outdoor person
yg agak la mim ba ba sikit bak kata ibu
yg lemah gemalai longlai mcm orang x makan
maka bila ibu ckp "akak sok aunty shida amik blaja krete"
aku akan mengeluh..
serius ak x suka
bagilah aku buku undang2 jalan raye setebal buku bio campbell
aku x kesa aku boleh baca..
tp bile sampai part amali
hampeh...
hmm..
tp usaha aku mencapai misi untuk mndapat lesen Pro
bakal ku teruskan  jua
bak ibu kata..nanti da de lesen ley sng hantar ibu g tesco..
oh ya...
betul jugak
hmmm....bila misi ak nak tercapai...
wish me best of luck...
:) heee
till here
da!!
ps: kata nak bawa mini cooper bile sudah bercareer..
     so..kene la de lesen Pro

     saya nak yang ini!!!!!

6 comments :

Z MUHAMMAD said...

hehe...bio campbell..kih2..zmr dah tgk membe bace bku tu..try bace,best gak..fizik tinggal..
ha,t lulus lesen bley ar kita lumba!kih3

dyenuurfa said...

heeee....
bio campbell mmg best :P
nk bce berhari blum tntu habis...
hmm...
ok nnty kite lumbe :)
thanx :)

Anonymous said...

campbell
it makes me crazy
would prefer cambridge book
btw

i love mini cooper too!!

>_<

dyenuurfa said...

cambridge?
ouh..hv not read yet..
hehe

yea!! mini cooper :))

liyana nabihah said...

yana nak suzuki swift!!! tapi... gigit jari je dulu,, lalala~

dyenuurfa said...

suzuki swift..
dlm pernah terlist gak dlm otak..
haha..
xpe2 skrg gigit jari..
tggu r 6 taun agy..xyah gigit jari da..